plugga på CUL?

Har gruvat mig hela natten för att vakna idag.
Trodde att min träningsvärk skulle döda mig, men faktist är den helcool.
Jag har ont i vaderna, det känns som om jag ska ramla när jag går. Sen liiite känningar i överarmarna.
Men resten av kroppen är fit for fight!''

Igår på träningen slog det mig att faktist plugga något nu när jag inte jobbar..
Kan ju plugga svenska B eller något annat ämne som är viktigt..
Sen kan jag ju plugga till USKA till hösten. Alltså Undersköterska.

Det är ju ett rätt bra tidsfördriv, då får jag det gjort, PLUS att jag slipper sitta hemma och få dagarna att gå på ingenting. Gör ju i princip inget. LIgger i sängen lite för länge sen är dagen slut..
Näe.. Plugga kommer nog falla in på min lista nu faktist.


Pluggar ni något ämne efter gymnasiet?
är det jobbigt eller går det bra?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du ska läsa till det :) Jag ska börja på måndag och läsa till USKA :) Det är ju 3 år efter gymnasiet, så får se hur de går :)



Men varför börja till hösten? dom har ju intagning varje månad? kanske inte där du bor.



Ska berätta för dig hur det är sen om du vill veta :)

2011-01-11 @ 12:25:23
URL: http://honsomhetermalin.blogspot.com
Postat av: Therese Bäckström

Jag pluggar , de är jobbigt men sjukt roligt !

2011-01-11 @ 12:37:49
URL: http://backstromtherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0