nervvrak!

oh shit.
Jag har inte sovit mycket alls, klockan halv 2 var jag tvungen att lämna sängen.
Kimmen jagade i sovrummet och klättrade på hyllor och Jonas snarkade. Så jag la mig i sovrummet.
haha.
Kim kom självklart dit och jagade en massa saker också. Jag får psyk på honom.
Kan han inte bara vara trött på nätterna?

Jag kastade iväg honom flera gånger, önskade att jag kunde ge han en spruta så han somnade.
Men nejdå. Klockan var väl 3 när han fick ro och somnade på soffan.. Jag som skulle upp senast 7..

Nu ska jag göra mig i ordning för min första lektion på CUL. Jag är ett nervvrak...
Vet inte vad jag är mest rädd för, att inte fatta något eller att jag kommer att vara ensam i klassen.. Det vore inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kommer gå jätte bra det där! :) lycka till <3

2011-01-13 @ 11:51:18
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0