Mysmiddag med älskling...

(eller inte... För han jobbar ju..)
Det är så otroligt trist att äta själv, men ibland har man inget val. Väx upp nu Sandra!

Iallafall mätt i magen, och börjar dra ihop sig för träning. Har inte städat särskilt mycket idag.
Vet ni varför?
Jo för att vi har en korg i badrummet som jag inte vet vart jag ska ställa, så tro det eller ej, men idag har jag sprungit runt med den i hela lägenheten, det är sant... tragiskt som fan.
Vissa har så små problem som blir stora, i know, im one of them....

Såhär roligt är det att äta själv...





OTROOOOLIGT ful bild på mig, haha. Hoppas inte jag är sådär ful när jag äter men ifall......
:Alla killar och tjejer, bjud inte mig på middag!

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG VET, visst är de skit tråkigt å äta själv?

Förut när jag itne var gravid sket jag i å åt när jag var själv. Idiotiskt, men de var så tråkigt och meningslöst :P

2011-01-28 @ 15:12:08
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0