kläder till salu!

Mängder av kläder går åt nu i min bloppis tidigare!
Helt fantastiskt att man kan fortsätta sälja vidare, perfekt!

Jaja, nu har jag klivit upp. Jonas är på bolaget för han ska dricka öl ikväll och sen lovade han att hämta upp några order nere på stan som jag lovat att skicka iväg!

Så.. jag själv har tagit en dusch och ska fixa i ordning mig, ska kika på deras innebandy match halv 2 med D och P.


Nu ska jag starta igång min plattång och hoppas att inte allt hår går sönder och faller av huvudet.
Fattar inte hur dum man är egentligen som använder sånt skit alltså.
VÅGA UTMANA ÖDET?!



Kommentarer
Postat av: hanna -

gud vad härligt !

hoppas den inte blir för stor då :)

jag kan endast säga att jag är rätt säker på att jag vill köpa den. jag återkonmmer inom kort !

2011-01-29 @ 11:14:52
URL: http://bluelikeice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0