its smelling looove

Har kikat på innebandy och ätit pizza med min älskling.

Vill bara börja med att säga att jag Ä L S K A R min jonas. vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Fattar inte att jag levt nästan 19 år utan honom, hur kunde jag?

Nu har vi myskväll med dricka och godis, One tree hill, Solsidan och snart wallander-hämnden.

har inte blivit mycket bloggande idag alls, men jag ska bättra mig i veckan.



JUSTJA.
Min stackars Kim har inflammerade tänder, är rädd att någon ska ta honom ifrån oss..
Jonas tröstar mig och säger att det kommer ingen att göra, men jag är rädd ändå.

Så i morgon ska jag ringa veterinären och höra hur jag ska göra.

Jaja, Åter till Jonas famn nu. Saknar den för mycket....
'

Har ni tänkt på någon lukt som du alltid kommer minnas?


Kommentarer
Postat av: mamma

Är så otroligt glad för er två!! å så glad att du har Jonas, han är en underbar kille....

Kram till er bägge!!!!!!

Mamma/svärmor

2011-01-30 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0