godmorgon

Det är tisdag, och jag har en hejdundrandens huvudvärk att ta itu med idag.
Jag vet inte varför jag vaknar varje morgon och inte kan stå upp utan att huvudet exploderar och jag ramlar ihop.
Det är i varje fall inte kul.

Idag måste jag nog ta mig en promenad ner på arbetsförmedlingen.
HUR GÖR MAN?
Går man bara in dit och säger "Hej jag är arbetslös?"
njaa.. jag blir nervös av tanken!
Kanske ska jag skriva till Roger Munter och höra vad jag ska göra.
Han har ju skrivit till mig förr att jag skulle höra av mig om jag vart arbetslös.
Det kan jag ju göra nu!
Eller ska man gå dit kanske?
Jag skulle ju behöva lite rådgivning om hur jag ska komma in på en utbildning...

Nej jag måste ta tag i det här, ångesten flödar över mig.


Som jag sa så är jag extremt trött på dagarna, så nu har jag faktist köpt någon vitamin så får se om jag kanske klarar av att ha ögonen öppna åtminstonde!

Kommentarer
Postat av: mamma

du behöver nog kolla upp varför du känner så där varje morgon, det låter inte bra.

Det är bara att gå dit, ställa sig i kö. Så hjälper dom dig med resten.

Kram mamma

2011-01-04 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0