går upp till rebecca!

Nu tänker jag glömma allt plugg jag ska göra i morgon, och ta med mig Pernilla och gå upp till Rebecca och lille Douglas.
Äntligen ska vi få snusa lite bebis igen. Så vi tänker ha lite girltalk ett tag.

Sen tänker jag, Pernilla och Jonas kanske Denise med? iallafall äta en pubmacka på Bockarna..
Allt är bra en onsdag tydligen.. Sen ska Pernilla åka med Jonas till iggesund eftersom han har träning.
Jag själv, får bädda min säng och gå och lägga mig, eftersom min lektion börjar klockan 8 i morgon..

Även Pernilla måste sova tidigt, hon ska ha sin första körlektion i morgon, skönt om hon ÄNTLIGEN kan få körkort.. Lillgumman


Livet är en gåta..
Hur lyckades jag bli heltidsstudent på en timme? oboy..
bara att gilla läget alltså!


Bilden är från när vi var hos Rebecca i December och myste lite med lilleman.
Här var han inte gammal, men fy så söt han var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0