friends of stone?

Vad är vänner av sten? dom  som var okrossbara? dom som alltid skulle stå vid ens sida?
Vad är det för något? Något ord som kommer som vilket "hej" som helst..
Jag är besviken.
Jag vet egentligen inte vad jag är besviken på eller varför.
Men jag lever. Jag lever till 100 procent trots att jag har pojkvän. Jag har inte försvunnit.
Jag kan göra lika mycket som andra.
Jag kan hoppa jämfota 10 gånger, jag kan gå ut på stan lika mycket som andra, jag kan vara med kompisar en fredag lika som andra kan...
Vi är människor, vi lever för kärlek. Men varför har vi inget liv utanför kärlek?

Jag har fått känslan att jag inte finns längre. Jag lever tydligen enbart för kärleken.
Och ja, vem gör inte så? Nykära umgås mycket.
Jag är SAMBO, jag får väl göra saker på sidan om.. Jag tofflar inte.
Vart skulle jag vara om jag inte var med Jonas? vi som bor tillsammans.
Men jag vill inte glömmas.
Jag är glömd, men vägrar inse, vill tro mer om folk..

Vilka vänner är gjorda av sten? vilka kommer egentligen alltid att stå vid sidan om? Vilka kommer vara där när man behöver dom?
Jag hatar frågorna som ingen kan svara på...

Det här blev mest tomma ord nu känner jag. För mycke sås för lite verkstad.

Men jag vill inte vara en i mängden, det är inte det jag ber om. Men jag ber om att få vara en av dom..



Kommentarer
Postat av: MEREI

- maybe !

2011-01-04 @ 17:11:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0