blondin

Oj, idag har jag inte suttit något vid datorn, duktig jag är!

Iallafall har jag, Jonas och Pernilla nyss ätit Wok, sen så skulle ju jonas åka och träna, så han skjutsade hem Pernilla samtidigt.
Vi har varit på stan idag, köpt presenter till Denise och min broder.

Fick även med mig samma sak som jag köpte till Anton, hem till Jonas.
Eftersom jag tyckte den var snygg.. Vill väl ha en fin sambo också!

Nu hade jag tänkt mig att göra något med mitt skabbiga hår.
Kanske blir slingor? Eller ska jag färga hela? Det får jag se!
Blir nog hela håret, är så fruktansvärt lat så orkar inte göra slingor, haha.

Sen måste jag ju visa min nya superfiiiiina ljuslykta som jag köpte idag på Fasett.
Den får ni se i ett eget inlägg senare när färgen är på mitt huvud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0