badrumsförvaring?

Ja sådär...
Har lurat iväg J att vi ska åka på Jysk och Dollar nu när han har slutat.
Vill köpa korgar som man hänger på väggen istället för den där stora svarta metallhyllan som vi har där inne..

Sen måste jag köpa ramar till alla tavlor som jag gjort, även till Julias tavlor som hon bad mig göra.
Så har en del måsten idag, hehe.

Sen kanske vi måste få någon middag i magen innan Js träning, så vi lär ju köpa det ocks, dock inte på dollar eller jysk. Men en matbutikaaa....

Så nu kanske jag måste sätta fart, har plockat i ordning lite, men orkar inte göra så mycket än.
Så därför klär jag på mig och borstar gaddisarna nu..

En fråga..


Hur har ni förvaring i erat badrum?

Kommentarer
Postat av: helena

ja har en sån hylla som du gjorde dej av med. fast den åker nog väck i flytten!! :)

Vad kostade bokstäverna?

2011-01-27 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0