toffel hit, toffel dit?

Jag vet inte varför folk kallar än toffel? varför just toffel och inte jättekära?
Hur ska jag kunna vara INTE toffel när jag bor med min kille?
Det går ju liksom inte att undvika vara med varandra, och vi behöver inte undvika det, för vi älskar att vara med varandra!

Jag blir nästan ledsen på dom som kallar oss toffel, jag vet inte om det har med svartsjuka och göra eller om dom inte tänker på vad dom säger.
Var glad för att någon annan är lycklig, det gör dig lyckligare!

Nej jag tycker inte det är roligt att festa längre, jag är säkert skit tråkig som ni säger.
Men antar att en dag kommer alla att känna så. Att man hellre är hemma och kollar på en film än att gå ut och dricka alkohol när det inte ens är gott...

Jag har för mycket tankar.....



(bilder från nyår)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Såg att du hade skrivit till Carro Norberg att du skäms över hur vi beter oss när vi har druckigt och varit ute på krogen. Jag skulle bara villa veta hur du menar? vad gör vi för nåt så att du sen får skämmas?

2011-02-28 @ 15:46:18
URL: http://nilssonjosefine.blogg.se/
Postat av: mamma

Sandra du ska göra precis som du känner att du vill göra... Strunta i vad andra säger, för det är deras känsla inte din. Det får stå för dom själva....

Du gör helt rätt, gör som du känner det är alltid rätt.. kram älskar dig

2011-02-28 @ 20:44:47
Postat av: Carro

Jag tycker inte du är en toffel. Isf har jag varit de i 3 hela år, om inte mer!!!

Som din mamma säger, man ska göra de som känns bäst för en själv och inte som sina kompisar tycker och vill!

2011-03-01 @ 11:23:40
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0