Sofa-Time

Idag var vi bjudna på lilla Enyas dop, så vi har varit där hela dagen i princip.
God mat, potatisgratäng och kyckling, kassler och sallad. HUR gott som helst.
Tro mig, ni kan fråga Jonas som åt två jätte portioner.

Sen fick vi ju självklart tårta, som ni såg i tidigare inlägg.
Hur stor har man blivit efter det? jo ett par centimeter i omkrets har man lätt lagt på sig.
Men ack så värt!


Nu har jag och älskling köpt godis och massa gott.
Ska även göra nyponsoppa med glass i och skorpor

Vi kör hellre på en myslördag än partylördag.
Välkommen till vuxenlivet, för jag antar att det är såhär livet kommer bli?

i dont care. I love it!


Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-02-26 @ 23:53:48
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Men visst är de mycket härligare och mysa hemma än å ut och parta. :P

De insåg jag väldigt snabbt när jag fick barn. Visserligen så var inte jag någon partypingla innan heller direkt! När jag väl var ut så hade jag baaaoouta roligt för jag var ut så sällan.

Men sen jag fick Ebba har jag inte varit ut nångång.. ifs har jag ju ammat och jag gillar inte när folk dricker samtidigt som dom ammar, så jag har heller inte druckit då, sen blev jag ju gravid och då dricker man ju inte heller...

Men ändå, att bara gå ut ändå är så himla tråkigt när man kan sitta hemma och mysa istället, med massa gotta, bra film eller nå roligt spel :)



Sen har jag alltid tyckt att de är roligare med hemmafester ;)

2011-02-27 @ 08:42:51
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja men du ser... är ju pinsamt hur dom beter sig!

Bättre och mysa hemma :)

Du börjar bli vuxen, är bara att erkänna! ;) hihii...

2011-02-27 @ 09:40:40
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj vad hon var snabb då ;)

Fast jag är väl inte så sent ute jag heller, kan ju lätt lyckas få 3 barn innan 23, men jag vet inte om jag orkar?! :P Vill nog ut och hitta på en massa bus innan den 3dje isf. :)

Veta vad jag vill göra utöver livet som mamma :)



Nog tror jag du skaffar barn innan du är 32 allt :)

Har du några framtidsplaner då? :)

2011-02-27 @ 09:50:29
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0