sleep well?

Godmorgon, sovit gott?
Själv har jag verkligen gjort det, eftersom jag verkligen I N T E kunde vakna och kliva upp.
Ögonen var låsta till att sova till 11. Men det kanske var för att jag behövde det?
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ska precis börja kolla klart på filmen vi började se på igår.
Snow dogs, minns den sen jag var liten, Grym film! haha.

Hur som helst, så har jag ingenting planerat idag, så jag fortsätter nog med att rensa datorn på bilder som ska upp på bloggen. Har ju hur mycket som helst.
Så bildbomd kommer väl komma upp nu någongång under dagen.

Är iallafall hur sugen som helst på att knäppa kort, så funderar på att hitta någon att ställa framför kameran.
Svårt med sig själv utan stativ. Måste köpa ett snart....

Man är så väldigt fin nyvaken och osminkad. Men vem bryr sig..
This is the real me

Kommentarer
Postat av: Denana

Oh, du har fixat bloggen! fint :)

2011-02-23 @ 13:16:42
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0