Melli Spa produkt

sitter just nu i soffan nyduschad med en underbar ansiktsmask från Melli.
Har hur många spa produkter som helst från Melli och kommer aldrig köpa något annat.  Har tidigare kört på Oliva by ccs. Men nu har jag bytt upp mig.
Visserligen har Melli lite högre priser, men dom håller ju länge också.
Ska visa er mitt förråd någon dag av alla mina Melli produkter, men idag tänker jag bara visa upp mina ansiktsmaskar.

Idag har jag använt mig av produkten med blå etikett, en Anti ageing treatment, Facial mud mask, som är lera från havet..  Otroligt skön, man ska ha den tills den torkar, sen tvättar man bara bort den..
Används en till två gånger i veckan, det är lika på båda två.







Kommentarer
Postat av: Carro

Det ska vara htbilden då :p annars finns de tyvärr inga bilder på varken mig å lars eller alla tre. :/

är bara jag bakom kameran hela tiden

2011-02-23 @ 15:06:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0