lovely sunday, lovely kitten.. NOT

Blir lika deprimerad varje morgon då jag vaknar och ser att snön är kvar än. Jag vill ha vååår.
Sen blir jag då inte gladare av att ha en liten kisse som behöver stimuleras för att hållas normal.
Han har sprungit runt i sovrummet ( VARFÖR sovrummet när han har hela lägenheten på sig att springa?! ) och sen har han bitit i fötterna. Då vart jag arg och jagade ut honom, och stängde dörren.
Då höll han sig lugn ett tag där ute, antar att han somnade, men när han vaknade igen. VIlket jävla liv det vart!!!

HAn började jama på det där barnsliga sättet som han gör, och han kravsar på dörren och han hoppar på handtaget. Någon mer som har en sån katt? han hatar stängda dörrar, fjanton...

JAja, han har ju ryckt upp mig iallafall, nu sitter jag här i soffan och har nyss försökt övertala Jonas om att springa runt lillfjärden. Han VÄGRAR sa han så det fick bli en promenad till håstaholmen senare.


Kommentarer
Postat av: Carro

BB skulle jag också vilja jobba på eller förlossningen, dock vet jag inte om jag skulle klara av de?

Och dessutom, alllllt plugg innan. Njaaa, jag vet inte om jag orkar de faktiskt? Och jag har inte så jätte stor lust att flytta härifrån heller. Jag trivs i lilla hudik! :)

Jag har faktiskt inga planer, jag är mamma ledig i typ 1,5år till så jag har lite tid att tänka på. Men sen har jag och en kompis börja prata lite om eget företag, men om vad de berättar jag inte ;) De är bara du som vet om de nu :P Men vi måste reda ut en massa saker först å så. Sen får vi se hur de blir :)

2011-02-27 @ 10:53:56
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0