klädproblem

Ligger på sängen nyduschad med Kim.
Börjar fundera på när tjejerna är klar på Kina så jag kan traska mot Bella.
Iförsig har jag inte sminkat mig än, så antar att vi lär vara klar samtidigt..

Ska dricka 7.0or ikväll, hhuuuu.. kommer dö, är redan nervös.
Men vafan, dags att börja släppa på trök-tarmen och bjuda på mig själv, känns längesedan.

Hur som helst. Jag har verkligen klädproblem.
Har A L D R I G något att ha på mig, inte ens Jonas kunde välja ut något som jag skulla ha på mig. Då är det faktist illa. haha.

Dags att gå igenom något som kallas kläder, och försöka hitta något fint iallafall. Kanske någon liten topp kan passa på mig? tveksamt men ett måste..


En kavaj kanske kan sitta bra? till en tröja med volanger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0