i know what i did.

Gårdagen var långt ifrån dålig kan jag säga.
Gick ju upp till Rebecca och var där ett tag, jag gosade lite med Douglas som somnade i mitt knä.. Hur mys som helst. Sen följde vi med Rebecca ner på stan igen. Hon åt på texas, avis....

Sen kom det massa brudar till mig, och Rebecca var med, så kul att hon följde med, trots att hon är mamma!
Vi drack lite, inte rebecca men vi andra, sen så gick vi vidare till Bockarna.
Inget höjdarställe när man typ är nykter, men det är väl grejen att gå ut bara.

Sen gick jag, carro och Rebecca hem lite tidigare, lessnade lite granna på bockarna.

Hittade min sötnos i soffan, naturligtvis. Han som skulle gå och lägga sig när vi gick, 11 halv 12 kanske.
Jaja, han låg iallafall i vardagsrummet på soffan med i princip ALLA lampor tända. Sötplutten!


Iallafall, tack alla underbara tjejer som gör varje dag till det man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0