happy nameday

Ja, 17 februari har jag ju namnsdag!
Sandra Eleonor Westlin.
Jag funderar skarpt på att ändra mitt efternamn, eller iallafall lägga till mammas Lindberg.
Känns bra på något sätt, jag känner ju att jag heter Lindberg också.
Vill heta som båda mina föräldrar.

Sen tycker jag Lindberg låter lite som alla andra, men ändå!
Kul att ha ett efternamn som många andra har. Speciell man blev..
Men sen Westlin är ju inte så coolt heller, förfärligt egentligen...
ahja.
Grattis alla Sandror då, 17 februari!


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis gumman!!!

Det är klart du får lägga till Lindberg också, det är ditt eget val.

Kram älskar dig!!!!

2011-02-17 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0