det här med oskulden

Hittade en text på       http://blogg.aftonbladet.se/pussamig den var ju rätt intressant, rätt erkännande och egentligen rätt sann....



Vad är det egentligen som är så heligt med den egna oskulden?
Oskulder hit och oskulder dit, vem fan vill egentligen ha en oskuld? Hellre en riktig puma i sängen, eller hur?

Kom att tänka på detta när jag var ute i lördags. Vi hamnade nämligen på ett ställe med många medelålders män och kvinnor. Shit va de kan bete sig illa alltså. Under loppet av 10 minuter hade jag haft en hand på varje skinka. Jag kanske förtjänade det p.g.a klänningen jag hade på mig, visste tyvärr inte att det var obligatoriskt att ha blommig kjol och vit blus på sig när man gick dit... Men ialla fall, det är väl sånt man får ta när man går på uteställen där medelåldern är över 45. Men ialla fall, kvinnorna där glodde på mig som jag hade pesten!  Och jag fattar inte! Vad gjorde de under det glada 70 (60?)-talet under deras glansdagar? Klädde inte de sig så fint de kunde när de skulle ut? Vad fick dem att sluta med det i så fall? Jag ska fanimej bära tight tills min kropp inte tillåter det längre. Det fanns skit snygga, smala 50 åringar på stället, men de envisades med den klassiska "tråkigt som fan"-looken. Och vigselringarna på deras fingrar matchade inte männens de stog och hånglade upp i baren!

Det får mig alltså att undra! Varför inte slampa till det när man har tillfälle, alltså när man är ung! Vem fan vill vänta på att ge bort sin oskuld till Mr Right? Han kommer ändå bara ta den och sen skita i vilket! Jag har aldrig förstått grejen riktigt. Varför inte ha så många sexpartners som möjligt tills man hittar någon man vill fortsätta med? Då kanske man slipper sitta i baren på Swing in och hångla upp någon vilt främmande man/kvinna medan man/fru och barn sitter hemma och väntar!Om alla hade knullat runt som kaniner under deras tid som singel så hade otrohetsprocenten minskat drastiskt! Då hade vi inte suttit där under en livskris och längtat tillbaks till våra glansdagar! Då hade man vetat vad som fanns därute istället för att gå runt och undra! För allvarligt, hur många riktigt bra sexpartners har man haft? Jag kan räkna mina på en hand!

Om vi tar koranen som exempel, där Allah lovar alla martyrer 70 oskulder i paradiset! Hur kul kommer det att bli? Vad gör man sen? När de 70 är penetrerade och färdiga, vad gör man då? Då är man ju tillbaka på ruta 1 igen! Hade det inte varit bättre att ha 70 erfarna slampor som både hade sex med dig och med varandra, bara för nöjets skull?

Vilka av er är fortfarande ihop med killen/tjejen om tog er oskuld? Nä, menar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0