allahjärtansdag TIPS

Hej!
Har varit en dålig uppdatering här i helgen.

Har varit på cup i sundsvall, lördag och söndag!
Kan ju säga att vi spelat bra, inte första matchen men dom andra två på lördagen.
Sen på söndagen så kom det ju fram att vi skulle möta Iggesund/Enånger i 16dels finalen.
SJÄLVKLART så spöade vi dom med 1-0, har aldrig varit en ljuvare stämning faktist.
Ler fortfarande vid tanken.

jaja, igår så kom jag hem, har fruktansvärt ont i ett knä, kan inte sträcka ut det riktigt, sen i min högra fot.
Är helt uppsvullen på min inre fotknöl, är jätte öm hur jag än vrider den. typiskt

Sen för att tala om öm, så har jag även en kind som blivit armbågad, den gör fruktansvärt ont. Tror jag har en liten blödning där också. aj aj.

Jaja, hursom helst.
Idag är det alla hjärtans dag. SKa ner på stan med Isabel om ett tag, gå på biblioteket sen måste jag köpa något som jag kan mysa upp dagen med, till min kära sambo!

Vad ska man hitta på?

Kommentarer
Postat av: mamma

kram till er bägge på alla hjärtansdag!!!! KRAAAAAMMMMMM

2011-02-14 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0