Somliga har

Ja, vissa lär ju passa på att jobba helger medans andra passar på att vara ledig.
Ligger i sängen med Jansson på ena armen och Norman på andra, känner verkligen inte för att kliva upp och lämna mina grabbar ensamma.

Igår var en härlig kväll, vinflaskan och en grym brud. Det är Så vi vill ha det. Att äta pizza på , ja vad heter det? Där man äter pizza på natten, ni förstår säkert- however, min var micrad, seg och jävlig. Ärlig som man är tog man kartongen och pizzan, slängde upp den på disken och sa att jag inte vela ja en micrad pizza, betalade förfasen nära hundralappen för att minska bakisen idag. Besviken.

Nej men ja, livet dör ju inte på grund av en pizza, och jag har väl så lite att skriva här så det får bli om en pizza, kul va? Säkert så ni vill ha det ;)

Nu ska jag kliva upp, göra något åt det som kallas ansikte och ta en långpromenad till jobbet. Känns bra!
Klockan fem väntas julbord med systrar, farföräldrar och pappa, sen åker han till thailandet en månad!


Bild från igår på jobbet när tomtemor gav klappisar till alla barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0