nu kan vi bara njuta av julen!

Ja, det blir lätt att man inte hinner blogga såhär i juletid.
Jag lägger mer tid på nära och kära och kära vännerna.

Igår åkte jag till Matilda och dit kom även gravida Simone. Vi drack kaffe och bakade kladdkaka.
Underbart att umgås med tjejer som man kan prata om allt med.Underbara ni!

Sen så åkte jag på bio med Bella, Joel och hjärtat såklart.
Vi kikade på the girl with the dragon tattoo. Heter den så?
Det var väldigt mycket likt från den andra, men med lite mer händelser..
KLart den var bra! :)
För er som inte vet var det den engelska verisionen av luftslottet som sprängdes.


Idag har jag tagit en sväng på stan och handlat dom sista klappisarna. Nu väntar jag på min kärlek som är på stan och gör hemligheter, sen ska vi åka till farmor och äta lutfisk,eller köttbullar.
Måste ju fira liten minijul såhär års :)

La upp min cream cardigan på tradera i morse eftersom den bara hänger i garderoben.
Nu är den redan såld, den verkar vara eftertraktad.

Synd att den inte passade mig,den är ju för underbar!!



Kommentarer
Postat av: sanna

Hej sötan!

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2011-12-25 @ 17:40:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0