Jag sänder en tanke...

Herregud vilken underbar familj jag har omkring mig.

I fredags åkte vi ner till Gävle, gick en sväng på Ikea och köpis innan vi åkte vidare till sandviken, till moster och mina kusiner som bara växer och växer från varje gång jag träffar dom.
Dom bjöd på ett gott julbord och sällskap.
Sen åkte vi hem och hade lilla julafton med mamma och systrarna.

I går på självaste julafton så åkte vi tillbaka till hälsingland och firade julen hemma hos svärmor och svärfar med J's farmor och farfar, mormor och morfar, moster och kusiner. Fullt hus och fullt julbord.
Mätta i magen för ett par veckor är vi!

Har fått så underbart fina julklappar av alla, och man känner av hur fina människor man faktist har runt omkring sig. En tanke fick man att för många är det här den jobbigaste helgen på året, det gör mig ledsen, men jag sänder en tanke till er som har det jobbigt nu!


Men med oss hem har vi:
-glassmaskin
-bordsgrill (som ett våffeljärn fast grill)
-klockhalsband från kyss jo hanna(tack hjärtat!! Du känner mig så väl)

Jag fick även en liten skruvdragare, en egen limpistol av svärmor och svärfar, dom vet vad jag vill ha, äntligen kan jag pyssla med lim, efterlängtat!!
Heminredning har vi fått i mängder och det värdefullaste av allt, kärlek!

God jul i efterskott, hoppas alla njuter av kärlek nu. Här kommer en bild ifrån oss med sommarlängtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0