tvättmaskinsmonster

Ja jag trooor jag har bestämt mig. Jag blir nog ägare av en Canon i fortsättningen.
Lika bra att prova att kolla vad man gillar bäst, Canon eller Nikon, annars är det dumt att bara vara fast vid Nikon som jag varit tidigare.

Hur som helst tänkte jag berätta om något illa. riktigt illa.
Jag tvättar självklart idag eftersom monstret som samlar smutstvätt var ÖVERFULL.
Jag tar ner korgen från hyllan (för er som varit här vet att vi har en hylla högt upp på badrumsväggen som vi lägger prylar och sånt på, även tvättmedel) Och tar i tvätt och sköljmedel i maskinen, sen på väg upp igen med korgen till hyllan då jag känner att jag får sand i ansiktet och ögonen.
Hinner nog inte reagera innan det svider som satan.
Jotack, jag har tvättmedel hela ögonen, och det slutar inte svida.
Hur mycket jag än tvättar så svider det.

Tur att det blir rent.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0