the happiest girl in the world..

..thats me..

Jag tror ingen kan må så bra som jag gör just nu.
Jag älskar livet, jag tror på det. Jag är världens lyckligaste, jag har världens finaste pojkvän.
Jag har så mycket känslor att jag faktist inte vet vad jag ska skriva.

Jag lever nog i en dröm, eller i ett fantastiskt drömliknande liv åtminstonde.
I mitt liv pratar man om vardagsguld. Herregud vad jag är kär...

Den här känslan lär aldrig släppa taget om mig, Nu är jag här och kommer alltid vara här.
Ett år har jag fått dela med världens finaste.





Nu ska jag ställa mig och laga middag tills kärleken kommer hem från sin första arbetsdag efter semestern.
Han längtade tillockmed. Eller ja, inte längtade men han sa att han inte brydde sig om att han skulle jobba.
(jag tror nog lyckokänslorna finns i honom med)
Sen ska jag iallafall spela match mot Mohed. Hoppas det går bra eftersom jag inte spelat på länge.
Men jag tror nog det blir kul att se alla tjejer återförenas efter sommaruppehållet!

Förresten, vad roligt att antalet bloggläsare är så många idag, Säkert bara för att jag har skrivit om något roligt att läsa va?
Fortsätt ;)




Kommentarer
Postat av: Caroine Rönnquist

Sandra du sprider alltid sån gläääädje! :D Blir glad av dig!

2011-08-01 @ 16:11:27
URL: http://www.ronnquiist.devote.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Grattis till 1 år! :-D

2011-08-01 @ 16:27:13
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0