nya saker till kameran

Igår var jag så jäkla trött att jag inte orkade skriva nå mer här.
Satt och fixade till en bild till Bellas blogg (ni hittar hennes blogg här)
Och iallafall, när jag precis var klar och skulle spara så åker laddarsladden till datorn ur.
Mitt batteri pajade i thailand så den fungerar inte utan el.
YES, less var jag då. japp.

Då tog jag mig ut och gick en powerwalk med Bella B och Emmeli, tappade vårat power och slöade runt lillfjärden ett och ett halvt varv. Sen satt vi oss och kikade på Team Hudiks fotbollsmatch.
Jaja, inget mer intressant hände och jag kan säga, SOMMAREN ÄR SLUT.


Iallafall beställde jag två saker igår till min kamera.
Det är ett Close-up filter +10 ( en variant av macro objektiv, bra mycket billigare) och en IR fjärrdosa till kameran.
Så jag kan knäppa kort utan att trycka på knappen i princip.

Vi får väl se när grejerna kommer fram till mig...
Här har ni ett close-up-filter exempel


Kommer skriva mer om produkterna när jag får dom, så då får ni både för och nackdelar om det.
Måste bara prova det själv först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0