no ring

Igår var jag och kärleken och skulle byta min förlovningsring till en mindre.
Då säger hon att jag inte får den förrän den 23e augusti?
Hon som jobbar på verkstaden har semester. Jag menar, är det bara EN person som jobbar i verkstaden?
Herregud. Vilken väntan!

Iallafall så bestämde vi att vi skulle gravera in datum samtidigt så nu är Jonas utan ring också.
Lite irriterande att vänta 3 veckor på att min ring ska förminskas.

Bara jag får den någongång iförsig.


Iallafall skulle vi ju boka resa igår, vilket sket sig eftersom jag kom på att jag inte har någon bankdosa?
Mamma har skickat den men den har fortfarande inte kommit fram.
Vi får väl se om den dyker upp idag annars går jag ner på banken och försöker fixa en ny.
Resan ska iallafall bokas!!

Nu väntar jag på att Lisa ska komma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0