Jysk= skit!

Ja jag menar verkligen det.
Minns när jag bodde hemma, då skulle jag och pappa köpa en datorstol.
Den fanns med i ett annonsblad som vi fick i brevlådan.

Vi åkte dit och såg att stolen stog där, och vi gick till kassan och sa att vi vela ha den stolen.
Då sa dom att dom inte hade den hemma.
Men varför kan man inte skriva det då? typ :: OBS BESTÄLLNINGSVARA! Ej i lager typ..
Svårt gjort? För det är fruktansvärt irriterande att man blir lurad på att dom har allt hemma.

Nu idag vela jag ha en spegel som självklart inte heller fanns hemma men dom hade ställt den utanför, PÅ REA tillockmed. Varför gör man så? För att tro att dom är en butik med massor av varor och bra rea.
Dom har ju inte ens sina varor på lager. Smart att rea ut då?

Nej jag fick iallafall beställa en spegel, EN VECKA tar det innan jag får den.
Idioter. Jag har aldrig gillat sånt. Ikea är tametusan 100 ggr bättre känner jag.

Bild från terez.se
Det är samma spegel som den här, fast en vit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0