Dr Martens?

Ska man satsa på ett par dr Martens kängor i vinter?
Jag tycker det ser ut som man får stora fötter? Men samtidigt kan det vara för att jag bara sett kängorna på andra.
Dom kanske hade för stora skor?

Men samtidigt är det så jävla snyggt.
Dr Martens, tights/jeans och något oversize upptill....
Den här karamellen lär jag få suga på ett bra tag tills jag kommer på vad jag vill ha.

Kalla fötter eller dr Martens?
Varma fötter och dr Martens?

Varma fötter i andra skor?

svårt.

Men visst är la dom snygg? Dock skulle jag självklart ha vanliga svarta, diskret såklart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men de skorna är väll inte fodrade så de är väll inte så varma?

2011-08-28 @ 14:18:37
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0