criminal justice

Nu tänker jag byta om och sen fara iväg och sparka fotboll.
Var ett tag sedan så nu är det dags. Fram med krutet sandra....

Sen tänker jag inte skriva nå mer idag, för när jag kommer hem ska vi äta och kolla på en film som vi hyrde.
Tur att man fick en vecka på sig med tanke på att när vi kom hem så ser vi att det står på framsidan.
ÖVER FYRA TIMMAR LÅNG.
Herregud, men den verkar skitbra. vi började kolla igår men jag somnar bara... hehe

Den handlar om en kille som festar med en tjej, dom blir fulla och hamnar i säng.
Sen när han ska gå är hon död, han rymmer men kör på en bil. Blir tagen av polisen samtidigt som dom sätter dit honom för mord.

Än så länge vet jag inte om han är skyldig till mordet, men det återstår att se.


Så have a good night friends. Ses i morgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0