10-08-11



Jag är så sjuuukligt trött, jag längtar efter helgen.
Ska försöka bita ihop mina två käkar nu och fara iväg på match.
Har ingen aning om vilka vi möter alls, så otroligt inne i fotbollen är jag.

(Men visst har jag väl en söt kisselissemissepiss?tur dä)

Känns som om jag har blivit en otroligt tråkig människa, men jag jobbar och blir sliten och sen orkar jag ingenting efter det. Stå ut...

Fick mitt antagningsbesked idag om kurserna jag vill läsa, såklaaart så är en kurs fullsatt.
Jahapp, hur gör jag då? Läser jag inte den kursen så får jag inte pengar.
Måste nog dit och ta mig ett snack i morgon.

jaja, jag måste lalla på lite nu så jag kanske kommer i tid för en gångs skull.
wish me good luck.
latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0