what are you doin today?

Godmorgon, har sovit lite halvtaskigt inatt.
Har haft så ont i magen senaste dygnet, svider som fan.
Magsår på G, eller så har jag ätit något fruktansvärt konstigt...

Hur som helst har jag fått 30 jobberbjudanden idag, men inget jag nappade på.
Men tillslut så fick jag ett mitt i stan, så jag börjar klockan 10.
Sicken tur, orkade inte åka till näsviken, dels för att jag itne ens vet vart det ligger ;) haha!


Nu ska jag snart ta och äta lite frukost så jag klarar mig idag.
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Carro

Händer inte mycket här idag inte. Hade vela gått ut på en promenix, men vädret är ju sååå tråkigt! Hela kroppen blir ju helt deppig. :P

Men ska nog gå ut en sväng sen efter lunch, lilltösen älskar ju att vara ute :) På med galonisarna baaah :P borde tvätta och städa också, men den motivationen finns inte just nu...

2011-04-07 @ 09:01:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0