träffa Isabel!

Nu är jag i full rulle, om ca en timme ska jag träffa Isabel, vi ska ta en sväng på stan tror jag!
Mysigt, var lite väl längesedan nu känns det som.

Så nu sätter jag fart och fortsätter sorteringen i sovrummet, ska även boka en tvättid innan jag går.
Måste säga att man får ny energi när man har en ren lägenhet :)

Nu kommer väl någon säga till mig " du städar ju varje dag" och jag gör i princip det, men det blir stökigt ändå.
Vet inte hur vi lyckas, men det gör vi...
Snart har vi rent iallafall, och idag ska vi även bygga förvaring i hallen!

Nej, en dag med Bellis väntar, så vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM, Sannaakarin

2011-04-26 @ 12:14:53
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0