the bed, the third generation

Jag och älskling är på vårhumöret nu.
Vi har precis gjort rent badrummet, och vi lämnade inte en fläck.
Vi gav oss tillockmed in på avlopp, och då har vi verkligen sanerat ALLT.
Fräscht badrummen, nu kan ni hälsa på oss :)

Jag har bytt gardiner i vardagsrummet och i köket.
Vi köpte nya till vardagsrummet idag, så nu har vi vita, lite genomskinliga kappor, ni blir förvånad över vitt i guess?
Men nejdå, allt hemma hos oss ska vara vitt ;)

Jag har knåpat ihop en ny pinne till garderoben så vi kan hänga mera kläder där, så nu har vi bara galgar i en garderob, och galgar på två olika höjder, perfekt.
Så nu ryker min klädställning också, så den slipper ta plats i vardagsrummet.

Uh, det är mycket som händer här hemma nu, städning och sanering.
I morgon börjar det roliga, att sätta upp hyllor i hallen som ska bli förvaring, snyggt!

Back to work, nu ska jag dammsuga och torka i vardagsrummet :)
Puss på er...

Valde bilden på sovrummet för att det är det rummet i lägenheten jag är mest nöjd med.
Måste säga att sängen är poängen där, den är underbar.

Har bestämt att den ska gå i arv, den är inne på 3e generationen nu, och mer ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0