Solfjädern stol av Sanna Rosén!


Kikade nyss upp hur mycket mina stolar var värda, jag vet att dom är märkesstolar.
Jag tog dom ifrån logen i stugan, där vi har säker 100 olika stolar.
Så jag norpade åt mig dessa och målade om och bytte dyna.

Jaja, hur som helst så kikade jag upp hur mycket man kan få för stolarna.
Och jag hittade en som var på auktion, den såldes för 1600:-
Man kan även köpa nytillverkade för 7200:-

Fantastiskt egentligen, dom stog helt oanvända med fågelskit på sig och så är dom värd 7000?!
Vad tänker vi människor med?



Solfjädern stolen av Sanna Rosén finns att köpa nytillverkade på svenssons.se
Det är även lite extrapriser JUST NU, så köp en röd och snygg för 5500:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0