Myskväll med Isabelle

Jag hade en så sjuuuuukt mysig kväll igår med Isabelle, efterlängtad, mysig och mycket prat!
Trivs ju som handen i handsken med henne, känner att lite ändring på att inte umgås behövs.

Var ju även hos frisören igår och gjorde mitt hår fräscht, så nu är håret inte slitet, men det blev kort.
Jag orkar inte ens förklara hur det ser ut, har tänkt lägga ut en bild senare så ni får hålla ögonen öppna!

Nu har jag satt igång en film, eftersom jag är vaken klockan 7 på morgonen...
Mycket smart, eller inte, jag kommer ju bli helt slut tidigt ikväll...
Men solen skiner och allt, så jag väntar väl på att Bella B vaknar så hon kanske vill ta en promenad med mig-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0