matblogg?

Nu håller jag på lagar mat, potatisen har kokat klart och jag väntar bara på kasslern i ugnen ska bli klar.
Det blir kokt potatis, champinjon och kantarellsås och kassler i ugn med lite soya och chilisås på-
Efter det ska jag nog varva ner i soffan och läsa lite ur boken jag har fått av pappa.
Man måste ju låta maten smälta innan man hittar på annat bus.

Iallafall senare ska jag ta en promenad med Bella, för att hålla igång när vi inte har någon träning.
Så antar att det blir något varv runt lillis, ska bli skönt tycker jag.

Nej, nu får faktist maten vara klar, hungrar ihjäl och en svidande mage är inte fantastiskt roligt.
Känns som om det enda jag skriver om på bloggen är mat, kanske borde bli matblogg......?


Så jag bjuder på en bild från gårdagens middag som min älskling gjorde.
Plankstek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0