knäkontroll

Godmorgon solstrålar!
Åh vilket vackert väder det är idag, blir helt galen på mig själv!
Jag tänkte jobba idag, men har inte fått ett enda jobberbjudande, typiskt när man väl vill!

Låg vaken inatt, hade en konstig värk i min mage, den sved liksom lite...
Klockan var 5 då, och faktist är det ofta jag vaknar den tiden, antingen är jag kissnödig eller så vaknar jag bara!

Träningen igår var helt grym, skönt väder för det regnade, det är skönt.
Sen så är det så förbaskat roligt, vilket jävla gäng vi har!
Vi har ju börjat med knäkontroll (ja det kallas så) innan varje träning.
Den sätter sina spår, det killas lite skönt i rumpans muskler nu, det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0