kärlek, soffmys och candy

Jag och älsklingen har städat garderoben hela kvällen.
Sen har vi gjort matlåda och ätit tacos.

Ja med matlådan menar jag tills i morgon, en sallad med pasta och köttbullar i, lär nog gå ner.


Angående i morgon så är det fotbollscup för min del och innebandy cup för Jonas del.
Jag är inte als laddad, bara för att jag sög på träningen igår.
Men vadfan, man är inte king varje dag i sitt liv.

Snart ska vi kika på skilda världar igen, har sett ca 20 avsnitt idag, men dom är rätt korta, på 20 minuter bara.
Så det är inte så illa som det låter ;) haha... var ju ledig ju.
Ledig är jag inte nästa vecka, för då jobbar jag halv 10 till 4-5 varje dag, utom fredag.
Sköönt, fick jobbet i ett sms, så kommer vara på samma ställe alla dagar, det känns skönt.

Nej, nu anförtror jag mig åt kärleken, soffan och lite doodis..
äntligen fredag.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0