its all about KISSIE

Ja inatt har jag verkligen haft en kooooonstig dröm..
Jag drömde att vi var någonstans och skulle shoppa, minns inte vilka som var med mig heller, men det var ett gäng killar.
Minns bara att Marcus Olsson var där.

Ja hur som helst så sprang vi runt. PÅ någooot konstigt vis så blir jag hundvakt åt Kissies hund.
Hur hon nu kom in i bilden. Jag minns att jag kommenterade ett par silvriga klackskor som hon hade hemma.
Det var helt sjukt.
Tillslut var vi liksom bra vänner.. Jag hade haft sååå mycket fördomar om henne.

Jaa sen fortsatte det med att jag spelade i HB, vi skulle ha innebandymatch på en stor luftmadrass.
Ni vet en sån det finns på leksand sommarland typ. haha
Ja och innan så var det några killar som dansade.
Efter våran match så kommenterade dom matchen, att allt vi gjorde misslyckades vi med.
Sen så hoppade det till att folk i laget var gravida....
En jättehåååårig katt som såg ut som en hund men var egentligen ett barn var med.

Nej ni vill inte ens höra allting, allt är konstigt i mina drömmar.
Kan man inte drömma något verkligt någongång?

Minns ni vad ni drömmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0