im tired.....

För varje dag som går blir det bara mer och mer läsare.
Men kommentarerna till dom är mycket få.
Ni får kommentera mera-

Vad vill ni läsa om?



Ja nu är jag helt slut efter träningen.
Dags att ställa sig i duschen och njuta, sen ta ett varmt glas med nyponsoppa i.
Tror inte jag ska uppdatera mera nu.
Upp och jobba halv 8 i morgon ska jag också, så det blir en tidig kväll...
tss... too late redan det.
Tar kimpen med mig nu, han är galen.
Tror han sovit för mycket idag ;)

Godnatt sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bara för att du skrev nu att du skulle äta nyponsoppa, så måste jag köpa det imorgon. Blev sjukt sugen på det!

2011-04-12 @ 22:48:11
URL: http://carolinevedin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0