im not a fotball player

godmorgon!
Igår var jag på fotbollsträning, efter jag gjorde Jonas paket.
Jag kände ärligt talat för att sluta, jag var så fruktansvärt dålig att jag skämdes över att jag ens vistades på planen.
Men jag var dödstrött,om jag får skylla på det?

Somnade som en stock igår, och sov även idag.
Anmälde mig till ett jobb, men vart inte bokad, så egentligen var det svin skönt, eftersom jag sagt att jag skulle vara ledig idag och vila och städa å sådär.

Nu ligger jag raklång i soffan, ska göra någon frukost och kolla på skilda världar.
Så fruktansvärt bra alltså!


Skriver lite mer senare!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej jag har ju trippeltur i kärlek, så här lära väl inte heller hända nånting på triss..

Men bara därför borde man ju köpa sig en. ;)



Ah älskar också vitt, ser så himla hemtrevligt ut! :)

Älskade våran lägenhet för den var LJUUUS, ljusa tapeter. Dock verkar älsklingen älska svart, vilket ledde till en svart tvbänk, svart kök, svarta väggar i köket, svart golv i köket. :P Men svart och vitt är också ganska snyggt! :) Så jag fick trycka dit lite vita snygga saker, så blev de perfekt. Synd att de var för litet för oss och var tvungen att flytta, trivdes jätte bra där, förutom dom där jävla pälsängrarna också som besökte oss. Fy tusan!

2011-04-15 @ 09:44:13
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Åååh, jag vill också se skilda världar! :)

2011-04-15 @ 10:29:27
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0