her growing....

Underbara, underbara underbaraste våren.
Väntar på att min kära ska duscha klart nu, sen tar vi nog och går ut i solen.

Igår var vi i stugan och lämnade pappas bil, sen hämtade vi såna där hyll konsoller.
Så vi ska sätta upp hyllor också idag.
Hallen ska bli totalförändrad, vilket den behöver också.
Så vi kanske får bort min klädställning från vardagsrummet.
Synd att denna lägenheten har lite dåligt med garderobsutrymme...

Han berättade även om min kompis som han hade träffat, som var "rund om magen".
Åh min underbara bella ska ha bebis i juli.
Något jag totalt hade missat!

Ska träffa henne i veckan iallafall, verkar som om vi har mycket att prata om :)

Nu tar jag på mig lite söta vårkläder och går ut..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bella Brink?

2011-04-25 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0