Hår förstärkare

Ja, så har denna dagen gått också i princip.
Var upp på broman med Pernilla och Carro, åt en Romstång (jag som skulle sluta och vara nyttig istället)
Sen så åkte vi en sväng på Albert och Herbert, finns så myyyycket vackra saker där så jag halvdör.

Nu har Pernilla åkt hem och jag väntar på min underbara boyfriend.
Jag vill grilla idag, känns så mysigt. Och det är så nedrans gott också för den delen.

Pappa var nyss förbi här hemma, så jag skickade med honom lite gamla kläder som farmor ska ta med upp till mina kusiner i sundsvall. Bara onödigt att ha dom skräpandes här hemma.


Förresten, jag borde verkligen klippa håret.
Pernilla hade gjort det och det var verkligen HUR fräscht som helst. INte en kluven hårtopp.
Det är skillnad jämför med mig, då alla mina är kluvna och prickiga på minst ett ställe.

Finns det någon produkt som stärker håret?

Kommentarer
Postat av: Carro

hehehe nej kanske inte ;)



Tyckeru? :) Jag lessnade lite på de där begie/a, ochville ha lite vårigt så knåpade ihop nåt lite snabbt medans ebbabus sov :P

2011-04-08 @ 15:42:03
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Denana

Kanske om man äter någon mineral, protein är det väl eller ngt sånt? :)

2011-04-08 @ 16:25:05
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Carro

Ricin olja finns det något som heter, sök på google. Ska finnas på hälsokost :)

2011-04-08 @ 16:29:38
Postat av: Carro

tabletter finns också hårkontroll :)

2011-04-08 @ 22:04:43
Postat av: maried

lanza trauma treatment är grymt. funkar som värmeskydd, hårinpackning, balsam etc. är som en leave-in treatment som gör att skadat hår återfår sin struktur. Fråga Maria Idén på trudes så kan hon berätta om det! Kostar typ 200 kr för en flaska på 150ml (crémaktig konsistens)

2011-04-09 @ 18:33:40
URL: http://maried.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0