bad morning

ja klockan halv 9 en lördag vaknar man ju sällan.
Men när man har en pojkvän som är helt borta på mornarna som ska upp 8 som inte alls vaknar så är det så.
Han stängde av väckarklockan när mobilen ringde, fattade inte när det ringde på dörren....
Ja, sånt gör mig sjuuuukt irriterad.

Men nu är jag uppe iallafall, ska väl snart äta något, för 20 i 12 åker jag mot iggesund och match.
Så då är man klar i tid antar jag...

Vet inte vad jag ska hitta på just nu, kanske tar en sväng runt lillfjärden innan match, men jag vet inte.
Har inga riktiga springskor så kanske struntar i det...


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till på matchen! kram kram älskar dig!

2011-04-09 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0