aldrig roligt att laga mat till sig själv

Uh
Jag gillar verkligen inte alls att laga mat till mig själv. Det är inte ett dugg roligt.
Jag gjorde ju till J med, men det hamnade ju i matlådor.

Hur som helst så satt jag med min middag och tända ljus i ett knäpptyst kök.
Det kändes verkligen ensamt, jag skulle aldrig klara mig ensam.
Nej jag skulle faktist inte det, jag gillar inte tystnaden.
Men jag klarade mig faktist, jag klarade en middag ensam.
haha, fy vad töntig jag är.

Men jag antar att jag inte är ensam om att hata laga mat till sig själv?

Till middag blev det potatisgratäng, sallad, lövbit och fläskfilé.
Ett glas vatten till det och magen är mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0