<3

Jag älskar min sandra, otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Carro

Äsch, jag tycker inte de ser nå konstigt ut! Inte för att jag har kollat in dina bröst :P Men på bilderna du lagt upp så ser de inte ut som att de är nåt att klaga på iallafall ;)

Men de är ju en sån där sak som man stör sig på själv men andra ser de inte.

Och gå ner i vikt behöver du ju verkligen inte heller göra, så gud vad svårt, man vill ju ändå känna sig nöjd med kroppen. Så himla drygt när man inte trivs. Man blir på sånt dåligt humör och de förstör typ allt!!!

Jag hatar verkligen mina dubbelhakor, fy faaaaan!

Drar hellre ett gammalt lakan över mig eller nå. Uuuusch!!! :P

2011-04-02 @ 17:05:48
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Hade dom varit ett myggbett lovar jag att du hade vela haft större, inte sant? ;)

De gäller bara att hitta sköna bh:ar vilket inte är lätt.

Men har du provat en amningsbh nångång? Dom är GRYYYYMT skön iallafall!

Jag har bara amningsbh:ar kvar och använder bara de fortfarande. Ska ju snart användas på riktigt igen. Men du kan ju testa... kanske inte så snyggt och sexigt, men då föredrar jag hellre att dom sitter snyggt och skönt än sånt där tjafs :P

2011-04-02 @ 17:22:38
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0