Födelsedagsrim!

Nu jobbar jag, har lite långtråkigt som vanligt och har även pappa som har en fru som fyller år, så ett födelsedagsrim vart mitt projekt denna dag, Tänkte att ni skulle få kika på det!

Idag är det faktist din dag, fast det ska vi fira efter Maggans behag.
Ett år har gått sen sist, men än du inte minnet har mist.
Snart så blir du gammal och grå, men HURRA för dig, du kan ju trots allt fortfarande gå. Tänkte ge dig en rullator i present, men istället önskade du dig en cykel av märket cresent. Vilket var lite dyrt för min peng, så jag tänkte ge dig byxor, av 2000-talets häng!
Men nu sin poäng detta rimmet har tappat, jag hoppas att du i morse lilla Wilma har klappat. Hon gillar ju att sitta i knät och mysa,en allergiker hade ju dock börjat nysa.

Det här rimmet hade varit bättre om jag skrivit det förra året, äh vad fan, om du vill veta så har jag iallafall färgat håret.
Jag hoppas att du av detta fått skratta, om inte så är jag säker att du slår mig med en kratta!
Ikväll ska vi bannemig ha nedrans kul,och du kom ihåg, var glad att du inte bor i ett skjul!!
Grattis på födelsedagen, pappas lilla fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0