19 tum

Igår vart jag ju ett år äldre. Så nu är jag 18 och ett halvt. 19 är ju inget speciellt så jag tror jag stannar på 18 för det var mycket roligare det året.

Fick massa fina saker i present
*småplock till lägenheten, typ sängkläder
*pengar
*en vit orkideé på en meter med en snygg kruka av världens sötaste Jonas!
*en spa dag, med avslappningsmassage, bad och mys. tack hjärtat<3

Nu sitter jag på jobbet, ska knäppa kort på lite kläder från Lipsy..
Har även hunnit en sväng på H&M, med en kasse med bla detta innehåll

*Ring från H&M, 49.50kr.
Fick även med ett par guldiga tights,kanonsnygga till en utekväll och guldsmycken
En vit cardigan, som går ner till knäna.. Höstmysigt


Dagens outfit är:
*Kängor från H&M,(förra årets modell)
*Leggings från Åhlens, spets. (kombinerat med tjocka gråa från Gina tricot)
*T-shirt från Size 8,  märke:Motel
*Lång cardigan frånTop Shop


Nu, BACK TO WORK. tja

Kommentarer
Postat av: Denana

Fan va snygg du är Sandra!

2010-09-30 @ 12:20:35
URL: http://denana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0