19, nitton, nittonhundranittioett,noll nio, tjugoåtta

Idag är dagen då jag blir ett år äldre!
Det har rasat in massa grattis hela morgonen och jag ler när jag kollar ut genom fönstret.
DET ÄR SOL
Dagen kunde inte börja bättre!
Klockan 9 hade jag läkartid för att kolla upp min förbaskade knä, och ja..  bra svar fick jag ju, en ny tid för magnetkameraröntgen, och därmed ska dom göra klart om det ska bli en kameraoperation eller inte.
Men det händer grejer nu iallafall, så jag slipper sitta här och badda såren med salt och inte komma någon vart!

Men idag ska jag jobba, som vanligt. Jag har iallafall Jossan där, eftersom hon hjälper Kerstin idag, Roligt att ha något att göra ifall det blir lugnt i butiken.
Dagens sysslor:
-Fota Lipsy kläder.
-Fota nya BagLady smyckena.
-Radera gamla saker på webshoppen.
-In med nya saker i webshoppen.

Finns säkert miljoner mer saker att göra, men det kommer jag väl se när jag kommer dit.
Dags för mig att röra mig mot billaofsweden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0